seo pr, pozycjonowanie stron, promocja stron w internecie
Pozycjonowanie stron

 

Posiadamy duże doświadczenie w dziedzinie pozycjonowania stron, nasz zespół świadczy takie usługi już od 2003 roku tak w Warszawie jak i całym kraju. Dzięki doświadczeniu i profesjonalnemu podejściu jesteśmy w stanie sprostać każdemu wyzwaniu.


Celem usługi pozycjonowania jest realny wzrost przychodów ze stron internetowych naszych Klientów.

Osiągamy to dzięki zwiększeniu ilości właściwych użytkowników zainteresowanych ofertą Klienta - wykorzystując pozycjonowanie, optymalizację i marketing internetowy. Stosujemy jedynie bezpieczne metody kierując się wytycznymi Google! Ma to podstawowe znaczenie dla jakości naszej pracy, natężenia sił i środków włożonych w realizację projektu.

Nasza oferta pozycjonowania polega na wykupienia pakietu, dzięki któremu miesięczne koszty inwestycji w pozycjonowanie są znacznie niższe i co ważne - stałe. Dodatkową korzyścią jest umowa z możliwością wypowiedzenia w dowolnym momencie - nie wiążemy naszych klientów kilkuletnimi umowami. Oczywiście udzielamy gwarancji rzetelnego wykonania usług. Jeżeli chcecie Państwo promować witrynę prosimy o kontakt i przesłanie podstawowych danych: Adresu WWW, proponowanych fraz, celów firmy.

 

Korzyści z pozycjonowania witryny internetowej:
- wzrost liczby wizyt na stronie, oznacza większą liczbę klientów
- budowa i poprawa wiarygodności, wizerunku, znajomości marki
- dokładne targetowanie klientów - docieramy do osób, które są zainteresowani usługami twojej firmy, szukają twoich usług!
- koszty pozycjonowania są niższe w stosunku do innych form reklamy, tak internetowej jak i tradycyjnej
- odpowiednio przeprowadzone pozycjonowanie serwisu poprawia widoczność w wyszukiwarkach na wiele lat
- ciągle rosnący rynek internetowy w Polsce (i za granicą), to wzrastająca rzesza klientów
- bariery geograficzne nie znają w przypadku pozycjonowania granic

 

tag: Pozycjonowanie Warszawa


Uwaga, to ważne, czyli zanim zaczniemy! 

Zmiany w pozycjonowaniu Google 2013


W Internecie można znaleźć wiele informacji jak pozycjonować, można nawet samemu i za darmo. Niestety to co działało wcześniej (również nasze wyobrażenia) są nieważne i nieaktualne. Wszelkie wcześniejsze metody, wiedza, przyzwyczajenia sposoby rozliczania się od roku 2013 przestały obowiązywać. Pozycjonowanie wraz z ostatnimi aktualizacjami przestało być łatwe, proste i przyjemne - i jak je znamy (czy je sobie wyobrażamy) już się nie wróci ... Ważne - to co było w 1990 roku, ale i 2008 czy 2012 jest obecnie nieaktualne!

Nieprzemyślane zmiany na stronie, nagromadzanie słów kluczowych, ukrywanie słów, systemy wymiany linków (SWL), słabe katalogi, dodawanie artykułów do stron, które gwarantowały takie wpisy (popularne precle), wszelkie AUTOMATY - teraz to już nie zadziała, to przepis jak szybko spaść, a nie urosnąć w Google. Wyszukiwarka nie da się łatwo i tanio oszukać... Obecnie pozycjonowanie to praca na wielu płaszczyznach od dziennikarstwa poprzez ePR a na linkowaniu kończąc.

Umowa, jak to łatwo powiedzieć?

"To już jest koniec", tak jak koniec łatwych wzrostów i umów "zapłacę po sukcesie" - nie istnieją już sposoby szybkiego wprowadzenia witryny na wartościowe pozycje i trudne frazy w Google, dlatego z tego powodu nie ma podstaw do umów "success fee" ... Pozycjonowanie i linkowanie zmieniło się - z ilości w jakość.

Piszemy o tym dobitnie, bo Zbyszek, Krzysiek, czy Jurek którzy za pomocą jakiegoś automatycznego skryptu pozycjonowali (spamowali) - nie mają żadnych szans. Krótko - 75% firm nie ma racji bytu, lub co pewniejsze, właśnie zmienia profil działalności, a cena przestała być kryterium wyboru! Nie da się, tak jak wcześniej wysłać zapytania do 20 firm i wybrać najtańszej. Bo to przepis na katastrofę: spadek w pozycjach, filtry i kary.

Jeżeli zdecydujemy się na pozycjonowanie naszej strony WWW, nie oczekujmy, że znajdzie się ona szybko na wysokich pozycjach. Jeżeli zależy nam na szybkim efekcie, dobrą alternatywą są linki sponsorowane lub inne formy reklamy - nie będzie tanio, ale będzie szybko ...

Co to algorytm i jak się go je ...?


Algorytmy wyszukiwarki określają wartość stron WWW. Upraszczając: jakość strony internetowej uzależniona jest od jakości znajdujących się na niej treści, liczby i jakości innych witryn na nią się powołujących - cytujących treści, linkujących do niej, mówiących o niej... Wydaje się znajome? Niestety to pozór, wcześniej królował SPAM, czyli automatyczne umieszczanie linków do witryny Klienta, obecnie tak już nie można pracować - za "nierzetelne linki" otrzymujemy od Google punkty ujemne! A witryny nawet przy prawidłowych zabiegach nie rosną liniowo w górę, na zasadzie im więcej tym lepiej...

Zaprogramowana Naturalność!

Jeśli chcemy, aby nasza domena była atrakcyjna dla robotów Google, najlepiej postarać się o to, aby informacje o niej znalazły się na WIARYGODNYCH stronach, żeby polecali ją sobie użytkownicy portali społecznościowych, forów internetowych, wartościowych katalogów i komentarzy ... Informacje te muszą w algorytmie wyglądać na NATURALNE i intuicyjnie. Dlatego należy poszukać firmy, która oferować będzie kompletną opiekę marketingową i informatyczną nad stroną WWW, dostosowaną do aktualnych wymagań Google. Ważna jest kompleksowość, systematyczność, wszechstronność bo taki sposób pozycjonowania po prostu wygląda dla Google naturalnie, życiowo, prawdziwie...

Do najważniejszych technik nowoczesnego SEO należą ( m.in. działania inbound marketing):

- promocja w mediach społecznościowych (m.in. YouTube, Facebook, LinkedIn, Twitter),
- prowadzenie bloga, forum branżowego,
- przemyślane linkowanie u źródeł wysokiej jakości, na tematycznych witrynach, kontakt z innymi autorami na WWW,
- content marketing czyli tworzenie i rozpowszechnianie w Internecie unikalnych i wiarygodnych treści (artykuły, e-booki, webinaria, podcasty, e-video itp.), które okażą się przydatne dla internautów i zawierają wskazania do witryny Klienta.

W ten sposób budujemy SEO, PR ale i trwałe relacje z Klientami.


Konkretnie:
Nie jest możliwa praca dla trudnych fraz przy umowie "płatność po osiągnięciu wyników", jeżeli Szanowny Kliencie w to wierzysz, raczej się nie dogadamy. By osiągnąć trudne frazy musimy wydać pieniądze, stworzyć wiele serwisów internetowych, napisać ogromną liczbę profesjonalnych tekstów, opublikować je i dokonać wielu opłat! Pozycjonowanie to nie tylko praca własna, ale i koszty.

O nas - nasza filozofia/podejście do Klienta

Jesteśmy firmą pracującą niezwykle rzetelnie np. nie pozycjonujemy dwu firm z tej samej branży. Nie pracujemy masowo - obsługujemy jednocześnie kilka / kilkanaście firm/projektów. Jesteś Kliencie ważny, traktujemy Cię bardzo serio - tego też oczekujemy w zamian. Proponujemy najefektywniejsze frazy, choć są najtrudniejsze. Staramy się stosować bezpieczne metody np. obligatoryjnie nie używamy systemów SWL i innych zakazanych przez Google. Sposób i metody płatności pozostawiamy do omówienia,... Nasza umowa jest prosta i przejrzysta - nie zawiera żadnych haczyków i jeżeli jesteś Kliencie niezadowolony z naszej pracy, w każdej chwili możesz ją wypowiedzieć.

 

Kupując usługi SEO warto pamiętać o kilku zasadach ogólnej natury:


- Marketingu w wyszukiwarkach nie da się po prostu “włączyć” — wymaga przygotowań, wdrożeń i cierpliwości w oczekiwaniu na wyniki.
- Czasem nie będziesz pierwszy — tak, są witryny, które po prostu powinny znaleźć się wyżej niż Twoja, z wielu powodów np. są dużo starsze, regularnie inwestują w SEO, a wyszukiwarka ma do nich większe zaufanie.
- Kupując tanio kupujesz kilka razy — najpierw ten pierwszy zakup, a później wydatki łatające niedomagania kupionego bubla.
- Nie polegaj tylko na jednym źródle ruchu — Google to nie wszystko. Prócz SEO warto wykupić np. "sezonowo" reklamy na portalach branżowych, kampanię linków sponsorowanych, wysłać e-mailing, zadbać o portale społecznościowe.
- Google może zmieniać zasady bez ostrzeżenia i robi to (algorytm) — dla Google nie liczy się Twoja witryna tylko użytkownicy, bo to oni klikają w reklamy. Dla zachowania użytkowników Google spali na stosie wszystkich innych bez uprzedzenia.
- Marketing w wyszukiwarkach nie jest lekarstwem na problemy natury ogólnej — jeśli w biznesie dzieje się coś nie tak: obsługa klienta jest koszmarna, ceny są z kosmosu, towar jest wadliwy, usługi słabej jakości — SEO tego nie rozwiąże. Towar czy usługa powinny bronić się same, a marketing internetowy pomaga wydatnie w sprzedaży, ta tendencja wciąż tylko rośnie.

 

Więcej na temat pozycjonowania:


Co to jest pozycjonowanie?

Współpraca z Klientem

Początek SEO

Działania pozycjonujące

Warto wiedzieć

Podsumowanie

Pracujemy dla Klientów w Krakowie, Warszawie, Gdańsku, Białymstoku i Słupsku, Zielonej Górze - odległość nie robi różnicy. Pracowaliśmy dla Klientów zagranicznych, z UK, Niemiec, i Kanady. Twoje projekty możemy realizować na całym świecie.

Zapraszamy

 

Copyright by Agencja interaktywna WebPress. All rights reserved.

Pozycjonowanie.WebPress

Wypromuj również swoją stronę