seo pr, pozycjonowanie stron, promocja stron w internecie
Czego Klient szuka na stronie WWW? PDF Drukuj Email

Polacy na stronach internetowych firm najczęściej poszukują informacji o cenach lub usługach i zakresie działalności przedsiębiorstwa – wynika z badania Millward Brown SMG/KRC . Najczęstszym problemem, z jakim spotykają się konsumenci, są natarczywe reklamy, które uniemożliwiają pełne zapoznanie się z treścią firmowych witryn internetowych.

 


Wśród osób odwiedzających firmowe strony internetowe najwięcej, bo aż 85 proc., szuka informacji na temat cen produktów i usług, które są oferowane. Dla ponad trzech czwartych Polaków firmowa strona internetowa jest miejscem, gdzie chcieliby znaleźć dane na temat zakresu działalności przedsiębiorstwa.

Z kolei 69 proc. osób na witrynie WWW poszukuje informacji o adresie, numerze telefonu czy adresie e-mail firmy.
Co więcej, dla internautów ważne są również informacje, które potwierdzają doświadczenie przedsiębiorstwa i jego wiarygodność. Takich wiadomości szuka odpowiednio 42 i 34 proc. Polaków.

Największym utrudnieniem niemal dla wszystkich respondentów (94 proc.) odwiedzających firmowe strony WWW są wyskakujące, natarczywe reklamy. Polacy zwracają również uwagę na problemy techniczne w funkcjonowaniu witryn firmowych (66 proc.) czy nieczytelny układ graficzny (56 proc.).

Zastrzeżenia niemal dwóch trzecich badanych budzi niemożność znalezienia podstawowych danych teleadresowych przedsiębiorstwa. Z kolei prawie połowa Polaków skarży się na zbyt specjalistyczny język, który utrudnia im pełne zrozumienie treści zawartych na firmowych witrynach online.

Podsumowując:
Od firmowych stron WWW oczekujemy rzeczowych informacji, estetyki, nieprzeładowania formą, konkretów.

 

 

Copyright by Agencja interaktywna WebPress. All rights reserved.

Pozycjonowanie.WebPress

Wypromuj również swoją stronę